Päätimpä minäkin nyt laittaa oman blogin pystyyn. Minulta tuskin koskaan tulee tänne mitään hirvittävän mielenkiintoista, saati tärkeää, mutta ei sen niin väliä.
Tämä päivä on taas mennyt tylsäillessä. Tietokoneella istuskellut, pelannut sulkapalloa ja pyöräillyt. Yritin tehdä veljelle avataria, mutta tänään se ei vain onnistunut. Ei inspiraatio oikein kulje. Ja ei tuo minun HP-ficcikään oikein ota tuulta siipiensä alle ja pitäisi kaverille lupaamani piirustuskin saada loppuun. Kaikki on kesken, enkä mitään meinaa saada valmiiksi.
Viikkoon en ole ottanut lääkkeitä. Kohta varmaan alkaa tuntumaan jossain, mutta ei yksin kertaisesti muista ja jaksa. Ei tämä minun elämäni niin hirveästi niistä ole kiinni...tai en tiedä? Ehkä minäkin joskus tajuan jotakin jonkin päälle.
Todistuksenkin sain, mutta en ala numeroitani täällä kertoilemaan sillä se ei ole elämässäni mitenkään oleellista. Ja syksyllä aloitan taas uudessa koulussa, mutta kunhan ennen koulun alkua minulle ilmoitetaan luokka jonne joudun ja valinnaiset.
-Julia
Kommentit